2015 - 2016 н.р.
- Проект Закону України «Про освіту»
- Концепція національно - патріотичного виховання дітей та молоді
- Методичні рекомендації щодо національно - патріотичного виховання у системі освіти (Додаток до наказу МОН від 16.06.2015 №641)
- Методичні рекомендації МОН щодо викладання предметів. Історія
- Правознавство.
- Курси духовно - морального спрямування
2014 - 2015 н.р.
-
Лист МОНУ від 09.04.2015 р. №1/9 - 188 "Про заходи з відзначення у 2015 році 70-річниці Перемоги над нацизмом у Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни"
-
Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді
- "Про памятні дати та ювілеї у 2015 році" ЗАВАНТАЖИТИ СПИСОК ПАМ*ЯТНИХ ДАТ
-
Указ Президента України №169/2015 "Про заходи з відзначення у 2015 році 70-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни"
- Наказ МОН Про затвердження кваліфікаційних характеристик посад педпрацівників Завантажити
- Лист МОН Про неухильне дотримання принципів свободи вчителя Завантажити
- Лист МОН про здійснення науково-дослідницької діяльності вчителів Завантажити
- МОН Про середній бал в додатку до документа про повну середню освіту Завантажити
-
Навчальні заклади атестуватимуть по-новому
Міністерством освіти і науки затверджено новий Порядок державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, який встановлює основні завдання, умови та процедуру проведення атестації навчальних закладів, згідно з вимогами освітнього законодавства. Детальніше
- "Про методичні рекомендації з патріотичного виховання" (Лист МОНУ від 27.11.2014 №1/9 - 614)
-
Методичні рекомендації Інституту національної памяті до 81 річниці Голодомору (Лист МОНУ від 14.11.2014 р. №1/9 - 593)
- Михайлович Г.І. "Актуальні проблеми викладання історії у 2014 - 2015 н.р. Методичні рекомендації"
- Мирнінко І.Г. "Актуальні питання навчання правознавству в 2014 - 2015 навчальному році" Правознавство 2014.pdf
Методичні рекомендації щодо викладання історії у 6 класі
Лист Міністерства №1,9-343 від 07.07.2014 "Про організацію навчально - виховного процесу та вивчення базових дисциплін в основній школі"
Зверніть увагу, що враховуючи складну соціально-політичну ситуацію, яка склалася в країні і неможливістю своєчасної доставки навчальної літератури Міністерством освіти і науки прийнято рішення про використання підручників попередніх років.
Про особливу відповідальність педагогічних працівників
-
Педагоги перебувають у особливому правовому становищі та виконують специфічні функції, не властиві іншим працівникам — беруть активну участь в інтелектуальному, культурному розвитку, у вихованні високих моральних якостей особистості. Саме тому Міністерство освіти і науки України (МОН) наголошує на особливій відповідальності педагогічних та науково-педагогічних працівників.
У листі МОН «Про особливу відповідальність педагогічних та науково-педагогічних працівників» від 29.07.2014 № 1/9-382 йдеться про те,що за недотримання або порушення законодавства, участь у антидержавній діяльності працівника буде звільнено.
У документі зазначено, що навчально-виховний процес в системі освіти України мають забезпечувати непричетні до терористичної діяльності особи. Контроль над виконанням поставлених завдань буде здійснювати Міністерство освіти і науки та Державна інспекція навчальних закладів України.
Рекомендації МОН України для проведення бесід з учнями щодо поведінки у надзвичайних ситуаціях
Наразі зросла роль та значення професійної діяльності працівників психологічної служби системи освіти та педагогів. Перед вчителями та психологами стоїть нелегке завдання — навчити учнів адекватно поводитись у надзвичайній ситуації.
У листі Міністерства освіти і науки України «Методичні рекомендації для проведення бесід з учнями загальноосвітніх навчальних закладів з питань: уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами та поведінки у надзвичайній ситуації» від 30.07.2014 № 1/9-385надано інформацію про те, як поводитись у надзвичайній ситуації, про вибухонебезпечні предмети та як уникнути враження мінами.
Знання рекомендацій допоможе зорієнтуватись у разі загрози ведення бойових дій, загрози ураження стрілецькою зброєю,під час повітряної безпеки.
Окрім методичних рекомендацій педагогам для проведення бесід з учнями у документі є поради керівнику навчального закладу.